woensdag 5 januari 2011

de mindmap

Wanneer ik veel balletjes in de lucht moet houden, zet ik het in een mindmap.
Ik heb -zoals je hieronder ziet- al nagedacht over de lesdoelen van de speurtocht
en de flowchart (volgorde van stations) voor de speurtocht is bijna af.
Ik zeg bijna, omdat de dialogen ook nog keuzes gaan geven, denk ik.
Next: nadenken over spellol, "gamyness",
en hoe ik dat ga integreren in de flowchart van het verhaal.
Denk je dat je kunt bijdragen?
De mindmap staat in wikimode, je kunt er zo in typen.

(voor wie Mindmeister nog niet kent: schuif de map op en neer om te kunnen lezen)

1 opmerking:

  1. @Elke,

    Wat ik zelf zo leuk vind aan geschiedenis, is dat je er zelf deel van uitmaakt. Zou je daar nog iets mee kunnen doen, door de kinderen te stimuleren hun eigen geschiedenis te schrijven, zelf ergens een schat achter te laten of de hoofdpersoon of de oorbellen o.i.d. te verbinden met hun eigen geschiedenis? Of wil ik teveel?

    BeantwoordenVerwijderen